Veikla, deginanti kalorijas – baidarės, darbai sode ir kiti užsiėmimai

Baidares

Pagaliau atėjus pavasariui ir saulei ėmus žeme ridinėtis tikrai nebesinori lieti prakaito sporto salėje. Priešingai – norisi leisti laiką gamtoje ir gryname ore, tačiau kokią veiklą pasirinkti, siekiant tokio paties rezultato, kurio galima tikėtis po kelių valandų intensyvios treniruotės? Pateiksime jums keletą skirtingų pasiūlymų:

  • Ypač rekomenduojama rinktis paplūdimio tinklinį. Tai puikus užsiėmimas, jei gyvenate prie jūros, nors ne bėda tinklinio aikštelę rasti ir kitur – netgi Vilniuje jų yra ne viena, tiek miesto centre, tiek atokiau esančiose poilsiavietėse prie upės. Žaisdami tinklinį pagerinsite kraujo apytaką, sustiprinsite kojų ir pečių raumenis. Per pusvalandį žaidimo galima sudeginti iki 270 kalorijų.
  • Plaukimas baidarėmis. Baidares – ne tik puikus būdas aplankyti gražiausius gamtos kampelius, žymias vietas ir savaitgaliui pabėgti nuo miesto šurmulio. Irkluodami turėsite įdėti nemažai pastangų – intensyviai dirbs pilvo bei rankų raumenys. Pusvalandis irklavimo gali sudeginti iki 180 kalorijų.
  • Turistinis žygis. Jei jau leidžiatės į kelionę baidarėmis ar tiesiog esate išvykęs ir neturite galimybės apsilankyti sporto klube – kuo daugiau vaikščiokite pėsčiomis. Derinkite tai su lankytinių istorinių, archeologinių ar gamtinių objektų aplankymu ir nauda bus dviguba. Ramus pasivaikščiojimas gali padėti sudeginti iki 130 kalorijų.
  • Darbai sode. Nors gėlių lysvių ar daržovių plotelio ravėjimas tikrai mažai kam yra mėgstamas užsiėmimas, tai puiki iškrova. Pritūpimai ir pasilenkimai prie augalų sutvirtins užpakaliuko raumenis, o kaimynai galės paydėti nuostabaus sodo. Pusvalandis ravėjimo gali sudeginti iki 130 kalorijų.
  • Žolės pjovimas. Jei norite padirbėti intensyviau – nepamirškite ir kiemo vejos. Žinoma, kad norisi šią veiklą perduoti kitam šeimos nariui, tačiau vejos dailinmas sudegina nemažai nereikalingų kalorijų. Pjaudami žolę treniruojate šlaunis, be to daugiau apkrovos tenka ir širdžiai – rezultatas toks pat, kaip kardio treniruotėje sporto klube. Bent pusvalandį užtrukęs žolės pjovimas sudegins beveik 200 kalorijų.
  • Pasivažinėjimas dviračiu. Jei dar neturite šios transporto priemonės – pats metas įsigyti, kadangi dviračiu ne tik galite smagiai leisti laiką su draugais, keliauti į gamtą, bet ir sėkmingai deginti kalorijas. Pasivažinėję pusvalandį sudeginsite 200 kalorijų.

Rinkitės aktyvų laisvalaikio leidimą gamtoje ir tikrai pasieksite ne prastesnių rezultatų, nei sporto klube.