serviso įranga

Serviso įranga padangų keitimo sezonui

Jau greitai ateis laikotarpis kai visiems automobiliams turės būti pakeistos žieminės padangos į vasarines. Žiemines padangas privaloma pakeisti iki balandžio dešimtosios, kai pagal kelių eismo taisykles formaliai ateina vasaros sezonas. Kitas laikotarpis yra lapkričio pradžia, kai automobiliams privaloma uždėti žiemines arba sezonines padangas. Šie du laikotarpiai servisams yra tiesiog aukso gysla. Taip yra dėl to, kadangi automobilių mūsų šalyje yra labai daug. Todėl šiuo laikotarpiu servisams tikrai nereikia rūpintis iš kur gauti klientų, jų atsiras savaime.

Jeigu galvotume apie servisą, kuris siūlo tik šią serviso įrangą, tai įrangos jiems nereikia daug. Tokiai veikla yra reikalinga specializuota įranga, kuri gali permontuoti padangas ir atlikti ratų balansavimą. Jeigu eitu kalba apie smulkią serviso įrangą, kurios gali prireikti užsiimant šia veikla, tai pagrindinė įranga būtų oro kompresorius ir pneumatinis veržliasūkis. Kurių pagalba galima greičiau atsukti arba priveržti automobilio ratus. Todėl yra sutaupoma daug mechaniko laiko ir energijos. Kita reikalinga smulki serviso įranga: monometras, domkratas, raktų komplektas, atsuktuvai ir kita įprasta smulki servisų įranga.

serviso įrangaKadangi dažniausiai transporto priemonių savininkai turi kelis padangų komplektus, todėl reikia vieną padangą atskirti nuo ratlankio, kitą reikia uždėti. Tam yra reikalingos padangų montavimo staklės, kurios tą gali padaryti pačiu efektyviausiu būdu. Todėl tai taip pat sutaupo mechaniko laiką ir energiją. Ši serviso įranga gali būti pati įvairiausia, tačiau yra pagrindinis vienas skirtumas. Jeigu šios staklės yra pilnai automatinės, tada mechaniko darbas su jomis yra minimalus, o jeigu yra pusiau automatinės – reikės serviso specialistui atlikti tam tikrus mechaninius veiksmus.

Kai jau yra permontuotos padangos, sekantis veiksmas yra ratų balansavimo. Tam yra sukurta speciali įranga – ratų balansavimo staklės. Ši serviso įranga reikalinga tam, kad automobilio ratas būtų lygiai išbalansuotas ir automobilis nekryptų į kurią nors pusę, lėčiau dėvėtųsi padangos ir dėl kitų faktorių.

Taigi, visiems servisams du kartus yra pilnas užimtumas, kai visoje šalyje esantiems eksploatuojamiems automobiliams reikia pakeisti padangas. Šiam darbui yra reikalinga smulki serviso įranga, padangų montavimo staklės bei ratų balansavimo staklės. Tačiau, norint atlikti pilną ratų pakeitimą nepriekaištingai, reiktų patikrinti ratų geometriją.