Patarimai pradėjusiems verslą maitinimo srityje

Apranga restoranams

Kiekvieno restorano savininkas privalo užtikrinti, kad absoliučiai kiekviena užduotis būtų įgyvendinta nepriekaištingai. Kai kalbame apie maitinimo verslą, jame egzistuojančios taisyklės yra labai aiškios ir griežtos. Žmonės restoranuose lankosi norėdami sulaukti profesionalaus aptarnavimo, laiką praleisti labai jaukioje aplinkoje ir pasimėgauti aukščiausios kokybės patiekalais. Todėl norint pasiekti šiuos tikslus ir patenkinti visus savo restorano lankytojų lūkesčius, reikia vadovautis teisingu požiūriu ir labai gerai apgalvotu planu. Todėl jei šiuo metu jūs tik pradėjote tokio pobūdžio veiklą, turbūt turite daugybę svarbių klausimų, į kuriuos norėtumėte sulaukti atsakymų.

  • Visuomet galvokite apie savo klientą. Nors kiekvienas klientas turi savitą skonį ir kelia labai skirtingus reikalavimus, tai tikrai nereiškia, kad vien dėl to jums nereikėtų stengtis pasirūpinti, jog jie liktų patenkinti. Priešingai – tai reiškia, kad jūs stengtis turėtumėte dar labiau. Kuo daugiau dėmesio skirskite savo klientams, tuo didesnės sėkmės sulauksite. Galite net neabejoti, kad klientai akimirksniu pajus, jog jais yra tinkamai pasirūpinta.
  • Nepersistenkite sudarinėdami restorano meniu. Turbūt ne kartą esate lankęsi restorane, kuriame jums pateiktas meniu būdavo sudarytas iš dešimčių lapų, kurių kiekviename buvo siūlomi bent dešimt patiekalų. Toks sprendimas yra labai neteisingas. Jei norite būti patys geriausi, turėtumėte susitelkti tik į labai ribotą skirtingų patiekalų skaičių. Tik tokiu atveju galima užtikrinti, kad kiekvienas patiekalas bus aukščiausios kokybės. Vienintelė išimtis – jei jūsų restorano virtuvėje dirba labai didėlė komanda ir yra ne vienas profesionalus virtuvės šefas. Tuomet galima pasiūlyti ir didesnį patiekalų skaičių.
  • Restorano atmosfera, padavėjų profesionalumas ir įvaizdis. Sutikite, apsilankę restorane visuomet norime, kad jame vyrautų labai jauki atmosfera, kuri padėtų mums lengviau atsipalaiduoti ir pailsėti. Trumpiau tariant, norime atitrūkti nuo pabodusios rutinos. Todėl svarbu užtikrinti, kad restorano atmosfera lankytojams keltų tik teigiamas emocijas. Kaip bebūtų, visa tai yra neatsiejama ir nuo padavėjų profesionalumo bei jų įvaizdžio. Todėl investuokite į jų kvalifikacijos gerinimą ir pasirūpinkite puikų įvaizdį užtikrinančia apranga restoranams. Tuomet galėsite būti tikri, kad jūsų lankytojai liks patenkinti.