Kreatinas ir kiti papildai sporte

kreatinasIeškantiems būdų greitai įgauti sportinę formą, pirmiausia reikėtų pasidomėti apie tai, kokią naudą duoda kreatinas, amino rūgštys, baltymai ir kiti papildai. Papildų naudojimas yra įprastas reiškinys daugumoje sporto šakų, todėl jų vartojimo nereikėtų sieti su kažkokiais gandais, kurie teigia, kad tai yra paprasčiausios priemonės dirbtinai auginti raumenų masę. Raumenys su papildais auga greičiau, aišku – tik tinkamai juos vartojant. Visų papildų naudojimo instrukcija nurodo maksimalius kiekius t.y. jūs negalite piktnaudžiauti papildais, juos turite vartoti reguliariai ir nustatytu laiku. Papildų yra įvairių, todėl kiekvienas atletas gali rasti jam priimtiniausią variantą.

Sporto metu tenka pakęsti didelį išsekimą, o kad to nebūtų, reikia tinkamai maitintis ir be abejo – vartoti specialius papildus. Energijos kaupimui dažniausiai yra pasirenkami „geineriai“, kurie turi daug baltymų ir energetinės vertės, o šių medžiagų reikia todėl, kad sportuojant raumenų masė augtų ir greitai neišsektų jėgos. Šie papildai vartojami milteliniu būdu t.y. iš jų yra plakami gėrimai su vandeniu arba pienu. Daug specialistų rekomenduoja naudoti pieną, nes jame ir taip yra nemažai energetinės vertės bei baltymų, todėl tai padidina reikalingų medžiagų gavimą vieno vartojimo metu. Kas liečia pieną – jį taip pat reikėtų rinktis atsižvelgiant į elementarią taisyklę – kuo jis liesesnis, tuo geriau, nes labai didelio riebumo pienas jums gali pridėti nereikalingą riebalų kiekį, kurių jūs aišku norite atsikratyti.

Minėtos amino rūgštys naudingos tuo, kad jos leidžia iškęsti stiprius raumenų skausmus, neleidžia jiems irti sunkumų kilnojimo metu, o taip pat jų dėka yra ugdomas raumenų ištvermingumas. Amino rūgštis dažniausiai naudoja pradedantieji – bėgant laikui raumenų skausmai savaime išnyksta, tokius papildus vartoti nebėra būtina nuolatos. Žinoma, jeigu norite apsidrausti, tai amino rūgtis galite vartoti reguliariai. Jie yra gaminami tablečių arba kapsulių sudėtyje. Vartojama nustatytu kiekiu prieš treniruotę arba po jos.

Baltymai, tai būtinoji medžiaga sporto metu – jų galite gauti tiek su maistu, tiek ir perkant specialius papildus. Baltymų poreikis yra akivaizdus – sportuojant jais dažniausiai yra kompensuojamas angliavandenių sunaudojimas, nes ryškinant kūno raumenis, angliavandenių kiekis automatiškai turi būti sumažinamas.