Kodėl diagnostikos įranga naudinga mechanikui?

Serviso įrangos gamintojai stengiasi gaminti tokius įrenginius ir prietaisus, kurie taptų serviso mechaniko dešiniąja ranka. Investuoja nemažus pinigus tam, kad sukurtų įrangą, kuri padėtų rezultatus pasiekti greičiau, patogiau ir paprasčiau. Todėl dar praeitame dešimtmetyje buvo sukurta diagnostikos įranga, kuri tapo ypač svarbi. Tad iškyla klausimas, kodėl diagnostikos įranga palengvina serviso mechanikų darbą?

Kompiuterinės diagnostikos metu diagnostikos įranga yra prijungiama prie automobilio borto kompiuterio, prie tam skirtos jungties. Serviso darbuotojas, teisingai atlikęs visus veiksmus, gal rasti kurioje vietoje ir koks gedimas yra atsiradęs. Žinoma, pati diagnostikos įranga gedimo nepašalins, tačiau ji padeda automobilių remonto specialistui jį rasti.

diagnostikos įrangaTad ši serviso įranga yra naudinga tuo, kad serviso mechanikas gali lengvai rasti gedimą automobilyje. Servisams, kurie neturi šios įrangos, atvykusį klientą reikia išklausinėti kaip per policijos apklausą, kad sužinoti reikiamą informaciją. O klientas tikrai neatsakys į visus kas, kam, kodėl, kurioje vietoje klausimus, nes didelė tikimybė, kad šios informacijos tiksliai negalės perteikti. Todėl vienas iš privalumų yra paprastumas, kadangi informaciją apie gedimą galima sužinoti labai greitai.

Kitas svarbus privalumas yra laikas. Prijungta diagnostikos įranga gedimą gali rasti per maždaug penkiolika minučių, o štai ieškojimas rankinių būdu užtrunka gerokai ilgiau. Servisui reikia išklausinėti kliento įvairiausios informacijos, o tada jau leistis į paiešką, kuri tikrai užims nemažai laiko, nes gali būti, kad iš pirmo karto bus sunku rasti gedimą. Kadangi reikia ieškoti gedimo „rankiniu“ būdų, yra sugaištama nemažai laiko, dėl to nukenčia kiti klientai. Dėl sąnaudų tiesiog neįmanoma aptarnauti tokio klientų kiekio, kiek gali servisas, kuris turi diagnostikos įrangą. Todėl įmonė neuždirba pajamų, kurios gali būti tiesiog ranka pasiekiamos.

Taigi, jeigu servisas nori teikti pačias kokybiškiausias paslaugas, dėl kurių būtų patenkintas klientas, jis turi įsigyti diagnostinį prietaisą. Diagnostikos įranga gali padėti greitai ir lengvai rasti gedimą automobilyje. Todėl serviso darbuotojai per tokį patį laiko tarpą gali aptarnauti didesnį klientų kiekį ir taip uždirbti daugiau pajamų. Šios įrangos pagalba servisas būtų konkurencingesnis ir tikrai išloštų konkurencinėje kovoje.