Google reklama: ką reikėtų apie ją žinoti naujokui?

google reklamaPradėjote domėtis kaip veikia Google reklama? Norėtumėte išbandyti jos privalumus? Svarbiausia yra tinkamai pasirinkti visą strategiją t.y. raktinių žodžių kombinacijas. Tai galioja visais atvejais, nes kitaip galite išleisti gana nemažus biudžetus. Rinkdamiesi šią reklamos sistemą jūs tikrai neprašaunate pro šalį, tačiau jeigu reklaminę kampaniją paleisite patys, neturėdami jokių minimalių žinių, tai toks reklamavimosi būdas gali būti ir nuostolingas. Būtent todėl yra rekomenduojama pasinaudoti specialistų paslaugomis – tam tikros bendrovės bei privatūs asmenys užsiima šių reklaminių kampanijų administravimu. Ką apskirtai jums reikėtų žinoti apie Google reklamos sistemą?

Kaip minėjome, turite tinkamai analizuoti raktinius žodžius, nes nuo jų priklauso daug kas. Svarbiausia yra tai, kad turite rasti tuos raktažodžius, kurie yra labiausiai susiję su jūsų parduodamomis paslaugomis ar prekėmis. Žinoma, tuo viskas nesibaigia, nes ko gero nustebsite pamatę įkainius už paspaudimą – kai kurie paspaudimai gali kainuoti net ir kelis ar dešimt eurų. Kaip to išvengti? Turite rinktis mažiau konkurencingus raktažodžius, trumpai tariant – alternatyvius. Tai galioje reklamuojantis visose srityse. Aišku, patiems analizuoti viską galbūt bus per sudėtinga, todėl čia kaip minėjome – reikėtų pasinaudoti specialistų paslaugomis.

Kas liečia paspaudimo kainą, tai ji yra nustatoma būtent pagal veiklos sritį. Trumpai tariant, brangiausiai yra įkainojami tie raktiniai žodžiai, kurie yra susiję su finansais. Pavyzdžiui, labai daug teks sumokėti jeigu reklamuositės tokiose srityse kaip – paskolos, draudimas, akcijos ir t.t. Mažiau išleisite įprastoms prekėms ar tiesiog reklamuojant eilines svetaines, tokias kaip – juokelių, sveikinimų ir t.t. Būtent alternatyvūs ir mažiau naudojami raktažodžiai būna pigesni, bet visados yra tikimybė, kad jų efektyvumas bus mažesnis.

Taip pat turėtumėte žinoti, kad jeigu reklamuositės pirmą kartą ir naudositės nuolaidų kuponais, tai nemaža tikimybė, kad gausite vadinamą „baną“. Geriausia būtų pradžioje reklamuotis iš savų pinigų ar bent jau dalį skirti iš savo asmeninių lėšų t.y. pusę sumos naudoti iš gauto kupono, o pusę iš savų pinigų.

Reklamos administravimas yra paprastas darbas specialistams, kurie yra pasikaustę šioje srityje, tad jeigu norite sulaukti efektyvumo ir mažiausių nuostolių, siūlytume pasinaudoti jų paslaugomis.